نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 12:13 ق.ظ

چگونه مشکلات در شرایط دشوار را حل می کنید؟

توضیحات کل نگار درباره این مطلب:

17 ژوئیه سال 2020 توسط دیوید برادلیوید برادلی

چگونه مشکلات را در مقابل شرایط ناسازگار حل می کنید؟ شاید این مسئله اکسی مورونیک یا تاتولوژیکی باشد زیرا یک مسئله همراه با سختی و مشکل است. بنابراین ، ممکن است ما بپرسیم که چگونه مشکلات را در شرایط بحرانن و نا سازگارحل می کنید؟

لئاندرو فریرا پریرا از واحد تحقیقات تجاری (BRU-IUL) در ISCTE و خوزه پدرو سانتوس از مرکز مدیریت علمی برنده در کشور پرتغال ، توضیح می دهند که یکی از چالش های فعلی در سازمان ها دررابطه با تصمیم گیری در محیط های نامطلوب ، نامشخص و پیچیده می باشد. رویکردهای رسمی زیادی برای حل مسئله وجود دارد که ممکن است مدیران از آنها استفاده کنند: برای مثال نمودار استخوان ماهی ، تحلیل علت و معلولی و پنج مورددیگر .

پریرا و سانتوس خاطرنشان كردند كه اكثر آنها محدودیتهای چشمگیری در نحوه ارزیابی یك مسئله و دلایل آن دارند. به این ترتیب ، تیم “حل مسئله پریرا” را توسعه داده و آزمایش کرده و آن را با رویکردهای موقت که در سازمانهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته مقایسه کرده است. رویکرد پریرا موضع ریاضی بیشتری در حل مسئله دارد. این تیم توضیح می دهد که این مطالعه از نظر ماهیت مقدماتی بوده و از نمونه های مناسب برای آزمایش مدل استفاده کرده است. کار آینده گسترده تر خواهد بود و بخش های مختلف تجاری از جمله انرژی ، ارتباط از راه دور ، بانکداری و خرده فروشی را با یکدیگر مقایسه می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *