نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 4:14 ب.ظ

ایالت های آمریکا اهداف شروع جهشی استفاده از کامیون های برقی را تعیین می کنند

19 ژوئیه سال 2020 توسط مری اچ

ائتلافی از ایالتها به رهبری کالیفرنیا در تعیین اهداف برای شروع حرکت به سمت کامیون های برقی ، وانت و اتوبوس به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بهبود کیفیت هوا برای جوامع  ، پیروی می کنند.

هفته گذشته 15 ایالت ، به علاوه واشنگتن دی سی ، اعلام كردند كه توافق كرده اند یك برنامه عملی را تدوین كنند تا 100٪ كل وسایل نقلیه جدید متوسط ​​و سنگین فروخته شده تا سال 2050 با انتشار آلایندگی  صفر را داشته باشند و این یک هدف موقت باشد. 30 درصد فروش وسیله نقلیه با انتشار صفر تا سال 2030بایستی عملی شود.

بیل وان آمبورگ ، معاون اجرایی CALSTART ، یک کنسرسیوم غیر انتفاعی با تمرکز بر صنعت حمل و نقل تمیز گفت: “این یک کار واقعاً بزرگ برای ارسال یک سیگنال قدرتمند به صنعت با مسیرهایی است که باید با آن حمل و نقل را انجام  دهیم.” “اکنون می توانید سرمایه گذاری بیشتر را برای توسعه محصولات بیشتری در این زمینه توجیه کنید.”

جزئیات هنوز در دست نیست. یکی از گزینه ها این است که با تصویب هیئت منابع هوایی کالیفرنیا که در ماه ژوئن اعلام شد ، تصریح شودکه باید تمام کامیون های تجاری جدید و ون ها باید تا سال 2045 با آأایندگی باشند و نقاط عطفی در این مسیر وجود دارد. یالتها می توانند بیشتر به یارانه ها و مشوق ها و همچنین سرمایه گذاری در تامین زیرساخت ها توجه کنند.

پل کورت ، وکیل گروه محیط زیست Earthjustice گفت: “این تفاهم نامه آنچه را که کالیفرنیا در تصویب آیین نامه خود انجام داد ، بزرگتر می کند. “این به تولید کنندگان می گوید که آنها نه تنها برای کالیفرنیا بلکه برای این ایالت های دیگر باید این کامیون ها را تولید کنند” ، که نمایانگر بازاری معادل 40٪ فروش کامیون ها است.

ایالت هایی که این توافق نامه را امضا کردند عبارتند از: کالیفرنیا ، کانکتیکات ، کلرادو ، هاوایی ، ماین ، مریلند ، ماساچوست ، نیوجرسی ، نیویورک ، کارولینای شمالی ، اورگان ، پنسیلوانیا ، رود آیلند ، ورمونت و واشنگتن. این گروه قبلاً متعهد شده بودند که یک برنامه عملی برای تقویت الکتریکی وسایل نقلیه مسافربری انجام دهند.

جیمی اودیا ، تحلیلگر وسایل نقلیه در اتحادیه دانشمندان ، گفت: “گام مهم جزئیاتی خواهد بود که از این توافقنامه بیرون می آید.” “مسیری که کشورها باید طی کنند باید در پاسخ به فوریت اوضاع ، هم بر کیفیت هوا و هم در تغییر اوضاع باشد.”

براساس یک گزارش سال 2019 که توسط O’Dea ارایه شده است ، در ایالات متحده حدود 28 میلیون کامیون و اتوبوس وجود دارد – که حدود 10٪ از کل وسایل نقلیه است. آنها 28 درصد از کل انتشار گازهای کربنی در بخش حمل و نقل را تشکیل می دهند.

تولیدکنندگان کامیون و موتور ، شرکتهای نفتی و کشاورزی و سایر صنایع با طرح کالیفرنیا مخالفت کردند و گفتند که این امر گران و غیر واقعی است. جید ماندل ، رئیس انجمن تولید کنندگان کامیون و موتور ، گفت که قانون کالیفرنیا به دلیل عدم تامین زیرساخت ها “سقوط” می کند.

ون آمبرگ گفت: رشد صنعت می تواند با انگیزه های فدرال برای پشتیبانی از زیرساخت ها و خرید کامیون های با انتشار صفر دنبال شود.

در نیویورک ، بسته ای از ابتکارات حمل و نقل تمیز که توسط اندرو کووومو اعلام شد ، روز پنجشنبه شامل برنامه ای با تأمین هزینه برای استقرار بیش از 50،000 ایستگاه شارژ تا سال 2025 می شود. همچنین نزدیک به 50 میلیون دلار از محل انتشار دیزل های فولکس واگن نیز برای تقویت  ای موضوع استفاده شده است. استفاده از ترانزیت برقی و اتوبوس های مدرسه و گسترش زیرساخت های شارژ برق نیز مطرح است.

ایالات متحده و کانادا در نظر دارند 169 مدل از وسایل نقلیه تجاری با انتشار صفرتعیین کنند تا در پایان سال 2020 ، در مقایسه با 95 مدل در سال 2019 ، طبق پیش بینی های  موجود فناوری CALSTART Zero-Emission ، که در ماه مارس آغاز شده است ، حاصل شوند .

بنیامین ماندل ، مدیر منطقه ای CALSTART مدیر شمال شرقی شمال شرق گفت: برایرسیدن به میزان صفر تولید گازهای گلخانه ای ، مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا ظرفیت های بار مورد نیاز ناوگان حمل و نقل سنگین را برآورده سازد..

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *