نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 2:49 ق.ظ

یک استارتاپ از فناوری هولوگرام برای خنثی کردن کلاهبرداری استفاده می کند

12 ژوئن ، 2020 – 21:29 توسط تونی Quested

Iris Photonics HoloSystem (Iris Hologram)  که توسط یک تیم پدر و پسر به همراه یک مهندس با تجربه در تولید انبوه تشکیل شده است که به عنوان جدیدترین و بهترین محصول موجود در امنیت عکسهای تقلبی با استفاده از هولوگرام به بازار عرضه می شود.

این فناوری که از طریق کسب و کار Witham ، Essex ساخته شده ، کار مجرمان غیرقانونی را در  طیف گسترده ای از اقلام از قبیل اسناد هویتی و بسته بندی های با ضریب امنیتی بالا  و برای قطعات خودرو ، داروها و تجهیزات پزشکی مانند کیت های آزمایش را سخت تر می کند.هولوگرام ها وسایلی حاصل از الگوهای پراش میکروسکوپی هستند که هنگام تاباندن نور بر آنها ، تصاویر سه بعدی تولید می کنند. به دلیل ماهیت منحصر به فردی که دارند  و دشواری نسبی لازم برای تولید آنها ، از هولوگرام ها برای تأیید صحت و تأیید اقلام امنیتی بالا استفاده می شود.اینها خط دفاعی مهمی در برابر سرقت ، کلاهبرداری  مرتبط با کارت اعتباری و کالاهای تقلبی هستند.

متأسفانه ، با پیشرفت فناوری ، روشهای جنایی استفاده از آنها نیز وجود دارد. در این رابطه نیز هولوگرامهای امنیتی منسوخ شده به طور فزاینده ای مستعد جعل شدن هستند.

این جایی است که آلیس هولوگرام قدم به میدان می گذارد و می تواند به سرعت هولوگرامهای امنیتی کامل رنگی را با تصاویر منحصر به فرد در تعداد زیادی ایجاد کند ، که گفته می شود در ابتدا کار است.

هلوگرام آیریس همچنین امکان شخصی سازی هر هولوگرام تولید شده را فراهم می آورد که یک چالش عظیم و تقریبا غیر قابل عبور برای جعل کنندگان است.

مصرف کنندگان همچنین از توانایی Iris Hologram در مخلوط کردن رنگ ها و تولید یک پالت کامل رنگ بهره می برند. تصاویر با رنگی پایدار و کامل که توسط آلیس هولوگرام ایجاد شده است می توانند دقیقاً ، به عنوان مثال آرم های مارک تجاری یا تصاویر واقعی انسانها را نشان دهند.

منحصر به فرد بودن ظاهر بصری ایجاد شده توسط این فناوری جدید ، مصرف کنندگان را جلب خود می کند زیرا تصویر ایجاد شده توسط هولوگرام آیریس بلافاصله قابل تشخیص است.

جاناتان هنری ویلتشایر ، همکار سازنده آیریس هولوگرام ، گفت: “همه به امنیت هولوگرام اعتماد می کنند ، که در صنایع بسیار گسترده ای استفاده می شود.

به عنوان مثال ، انواع تولید کنندگان برای تأیید صحت محصولات خود از هولوگرام استفاده می کنند و شهروندان و دولت ها برای محافظت از هویت ، به هولوگرام در گذرنامه ها اعتماد می کنند.

این فن آوری اختصاصی مانع امنیتی بسیار بالایی است که مجرمان قادر به غلبه بر آن برای سالهای آینده نباشند.

https://www.businessweekly.co.uk

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *