نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 5:19 ب.ظ

جایزه جهانی مالی و بانکداری

Global Banking and Finance Awards

جایزه جهانی مالی و بانکداری با رای مردم .

اروپایی ها در طی یک دهه گذشته ، از طریق برنامه جوایز سالانه خود ، موفقیت ، نوآوری و تعالی را جشن می گیرند. این جایزه  به سازمانهای که در مورد دستاوردهای مختلف  دارند در طیف وسیعی از سازمانها ارائه شود.

همه شرکت ها از طریق سیستم رای گیری آنلاین به ما معرفی می شوند. ما سیاست سختگیرانه ای  داریم که از ارسال آرای تکراری از هر مکان یا آدرس IP جلوگیری می کند. الگوهای رای گیری مشکوک در طول این فرآیند کاملاً مورد بررسی قرار می گیرد.

هیئت داوری ما دارای تجربیات گسترده ای در طیف وسیعی از بخش ها است ، که توسط تیم تحقیقاتی کاملاً اختصاصی پشتیبانی می شود که بصورت شبانه روزی کار می کند تا اطمینان حاصل کند که موفقیت در  جوایز  طبق برنامه ما است.

برنامه های اعطای جوایز ما طراحی شده اند تا بتوانند تجزیه و تحلیل جامعی از بهترین ها در همه بخشهای اصلی بازار در سطح جهان ارائه دهند.

اروپائیان سازمانها و افرادی را که در میان مردم و سازمانها  متمایز هستند ، می شناسند و به تبع آن صنایع خود را به جلو سوق می دهد. حكومت خوب ، نوآوری و دانش و كیفیت خدمات ، همه ملاحظات اساسی هستند.

ما تعصبی نسبت به شرکتهای بزرگتر و مسلط تر اعمال نمی کنیم. ما همیشه در تلاش هستیم تا از شرکت کنندگان کوچکتر ، شرکت های در حال رشد و نوآوری های کوچک استفاده کنیم. ما شرکتها را صرفاً بر اساس آنچه آنها را از بقیه مجزا و برتر می کند ، بدون توجه به اندازه ، ارزیابی می کنیم.

ما خوانندگان را ترغیب می كنیم كه به ما بگویند در چه مناطق دیگری احساس می كنند باید کار کنیم و در حال بررسی هستیم و همیشه سعی می كنیم راهی برای استفاده از اطلاعات مورد نظر پیدا كنیم تا ارزیابی های لازم را در مورد آن بخش خاص انجام دهیم.

https://the-european.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *