نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 4:26 ب.ظ

دانشجویان مفاهیم نوآوری اکتشاف در ماه و مریخ را در مسابقه آرتمیس ناسا توسعه می دهند

19 ژوئن سال 2020

سایت ناسا

دو تیم دانشگاهی افتخارات برتر را در مسابقات مفاهیم سیستم های هوایی در سال 2020 را در ناسا کسب کرده اند – پیک همکاری دانشگاهی (RASC-AL) ، که در یک گفتگوی مجازی از 16 تا 18 ژوئن به پایان رسید.

 همکاری و رقابت RASC-AL یک چالش طراحی سالانه مهندسی در سطح دانشگاهها است که به دانشجویان این امکان را می دهد تا روی چالش های واقعی کار کنند و راه حل های خلاقانه ای را ارائه دهند که می تواند برای پیشبرد اکتشافات انسانی در فضا کار کند. مضامین رقابت از طراحی سیستم ها و معماری ها برای کاوش در ماه و مریخ گرفته تا تصور اینکه چگونه فضانوردان به بهترین وجه از دارایی های موجود و آینده ، به عنوان کاوشگرهایی که دور از سیاره ما هستند ، استفاده می کنند.

چشم انداز مسابقه 2020 RASCAL

مسابقات RASC-AL  بر محور های نوآوری سوخت برای سیستم های هوافضا ، آنالوگ ها و نمونه سازی فناوری  مورد نیاز از طریق پل زدن برای رفع شکاف موجود از طریق تعامل در دانشگاهها بوجود آمده اند.

اعتبارات: NASA / RASC-AL

برای رقابت RASC-AL در سال 2020 ، تیم های کارشناسی و کارشناسی ارشد مفاهیم جدیدی را ایجاد کردند که باعث نوآوری در برنامه Artemis ناسا شد. ناسا  با اعزام نخستین زن و مرد بعدی  که به ماه می فرستد ، عملیات پایدار قمری را قادر می سازد تا زمینه را برای جهش بزرگ  بعدی بشریت فراهم آورد ، و در این راستا  فضانوردان را به مریخ  نیز می فرستد. رقابت امسال فراتر از علم و مهندسی ، با موضوع اختصاصی به تجزیه و تحلیل فرصت های شغلی آینده که از درامور فضایی استفاده می شود  برای بهبود وضعیت آینده انسان ، به امری اقتصادی تبدیل شد.

براساس بررسی پیشنهادات ارائه شده در ماه مارس ، 15 تیم دانشگاهی به عنوان فینالیست برای رقابت در انجمن RASC-AL 2020 انتخاب شدند. این مجمع که در ابتدا قرار بود در Cocoa Beach واقع در فلوریدا برگزار شود ، برای محافظت از سلامتی و ایمنی شرکت کنندگان در طول همه گیری COVID-19 به یک رویداد مجازی تبدیل شد. تیم ها با به اشتراک گذاشتن پروژه های خود از طریق فیلم ، ارائه پوسترهای دیجیتال و پاسخ دادن به سؤالات داوران از طریق پخش زنده مسابقه به صورت آنلاین در این رقابت شرکت کردند.

نمرات نهایی بر اساس ارزیابی دو جانبه از مقاله فنی 15 صفحه ای هر تیم و ارائه 50 دقیقه ای در طول تالار گفتمان مجازی بود. در کنفرانس مجازی ASCEND 2020 در اواسط نوامبر به دو تیم برتر برنده جوایز اعطا می شود ، که می توانند نسخه های خلاصه ای از مفاهیم را به گروه بزرگی از متخصصان هوافضا ارائه دهند.

داگ کریگ ، مدیر تجزیه و تحلیل استراتژیک برای سیستم های پیشرفته اکتشاف انسانی و ماموریت های عملیاتی ناسا گفت: “هرچه به سمت ماه حرکت می کنیم و آنچه را که از طریق مریخ ، به دست می آوریم ، یاد می گیریم  که مفاهیم ارائه شده توسط این شرکت کنندگان RASC-AL به موقع و مرتبط است.؛

“تلاش های ما در ارتباط با ماه در حال وحدت بخشیدن ویگانگی ذهن ها ی برتر در صنعت ، دولت و دانشگاه است و ما از دیدن این نمایش های خلاقانه به همراه تجزیه و تحلیل کاملی از مفاهیم با هدف پیشبرد توانایی بشریت برای پیشرفت در فراتر از زمین هیجان زده ایم. “”

RASC-AL توسط AES و شعبه آنالیز ماموریت فضایی در مرکز تحقیقاتی لانگلی ناسا در همپتون ، ویرجینیا حمایت مالی می شود و توسط انستیتوی ملی هوافضا اداره می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *