نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 1:42 ب.ظ

رونمایی سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی

  تاریخ ۱۳۹۹/۴/۳

سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به منظور بهبود مدیریت اطلاعات و فرآیندهای فعالیتهای پژوهشی موسسه رونمایی شد.

 به گزارش روابط عمومی موسسه  در سایت این موسسه در مراسمی که به صورت مجازی و با حضور هیأت رئیسه و همکاران موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی برگزار شد از سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم دکتر نسرین نورشاهی رئیس موسسه با بیان اینکه هدف از ایجاد این سامانه استفاده از تکنولوژی روز در امور پژوهشی موسسه و ایجاد زیرساخت پژوهشی بومی برای مدیریت فعالیت های علمی و تخصصی موسسه است، فواید ایجاد این سامانه را تسریع در فعایت ها، مستند سازی، گزارش گیری و بهبود فرایند فعالیتهای موسسه برشمرد و اضافه کرد راه اندازی این سامانه حاصل خلاقیت و نوآوری همکاران موسسه در بخش های مختلف است و از زحمات تمامی همکارانی که به هر نحو در راه اندازی و ایجاد این سامانه سهمی داشته اند تشکر کرد.

سپس دکتر رضا منیعی معاون پژوهشی موسسه با بیان اینکه این سامانه بصورت اختصاصی برای موسسه طراحی شده است و فرآیندها و مدل ها در آن بومی موسسه است تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه شاهد یکپارچگی اطلاعات پژوهشی خواهیم بود و امکان گزارش گیری های مختلف و ارائه به ذینفعان در کمترین زمان انجام خواهد پذیرفت. وی مبتنی بر وب بودن سامانه، امکان جستجو در اطلاعات پژوهشی، رزومه سازی برای پژوهشگران، گزارش گیری پویا و اطلاع رسانی به روش های مختلف مانند پیام کوتاه و ایمیل برای هر اقدام به ذینفعان را از ویژگی های این سامانه عنوان نمود.  

در پایان دکتر یزدان ابراهیمی مدیر امور پژوهشی و دکتر مقداد میرابی مدیر گروه پژوهش های آماری و فناوری اطلاعات مراحل آماده سازی و مشخصات این سامانه را برای اعضاء تشریح و عنوان نمودند راه اندازی این سامانه دارای ۵ گام است که تهیه طرح پیشنهادی جهت راه اندازی سامانه گام اول، انتخاب شرکت جهت طراحی و پیاده سازی گام دوم، طراحی سند بومی سازی فعالیتهای علمی و تخصصی موسسه گام سوم و تست تمامی زیر سیستم های نرم افزاری و محتوایی و استقرار سامانه گامهای چهارم و پنجم بودند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *