نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:46 ب.ظ

۹ استراتژی برای ایجاد فرهنگ در کارمندان اول

Angela Kambouris

آنجلا کامبوریس

نویسنده مهمان مدیر عامل شرکت مشاوره آنجلا کامبوریس

27 ماه مه 2020

فرهنگ مهمترین اهرمی است که هر سازمان برای هدایت عملکرد نیاز دارد.

۹ استراتژی برای ایجاد فرهنگ در کارمندان اول

سازمانها باید بدانند كه اگر از فرهنگ مراقبت كنند ، پس از آن تطور خودکاراز مشتری و سود آنها مراقبت خواهد كرد. آنها باید بدانند که با قرار دادن افراد خود در مرکز تفکر و تصمیم گیری ها آنها هرگز شما را در جهت اشتباه سوق نخواهد داد.

حضور موضوع فرهنگ در اقدامات کاری هر کارمند ،در 365 روز از سال ، تجربه می شود. این مسئله در مورد کارکردهای سازمانی ، کامل بودن یا پیوستن به مجموعه ای از قوانین نیست. فرهنگ چیزی است که کارمندان احساس می کنند که می توانند به طور مستقل کار کنند و تصمیمات خود را بر مبنای ارزش های اصلی اتخاذ کنند.

شکی نیست که در شرایط موجود، زندگی و مشاغل در سراسر جهان مختل شده است. امروزه تصمیم گیری شفاف و اقدام سریع لازم است. ایمنی و سلامتی کارکنان باید مورد توجه همه سازمانها باشد.برای حرکت به سمت ارتباط فرهنگی کارکنان ، در اینجا نه راهکار مورد بررسی قرار می گیرد.

1. مجریان لحن را تنظیم می کنند

کارکنان در تمام سطوح به رهبران متکی هستند تا لحن چگونگی برقراری ارتباط در هر سازمان را تعیین کنند. و این زمانی است که مدیران باید اولویت های خود را افزایش دهند و باعث افزایش سطح ارتباط آنها با کارکنان شوند. میزبانی جلسه‌ای با مدیران و کارکنان ، فضایی را برای بحث و تحقیق در کنار بروزرسانی های موضوعات هفتگی ایجاد می کند..

2. همدلی در عمل

با وجود عدم اطمینان به وضعیت ، هرج و مرج و سختی ها ، کارفرمایان برای تقویت این نکته که کارکنانشان اولویت هستند و از معیشت آنها محافظت می شود ، قدم بر می دارند.

3. انسانی سازی مکان های کاری

رهبران سعی می کنند آسیب پذیری های خود را به هر قیمتی پنهان کنند. با این حال ، وقتی لحظه ای  بحرانی فرا  می رسد ، افراد با رهبرانی قدم می زنند ، که شجاع هستند و واقعی می شوند. مدیران می توانند مانند برخی از آسیبهای سازمانی ، مشکلاتی را که کارکنان به یکدیگر منتقل مینمایند و درد دل می کنند را  ، احساس کنند . این موارد فرصتی را برای مدیران و رهبران فراهم می کنند تا اصالت خود را به همراه داشته باشند ، وعکس العمل مناسب با آسیب ها را نشان دهند و نسبت به چشم انداز سازمان فعلی شفاف باشند. تصور کنید که این امر برای تعامل کارمندان چه خواهد کرد.

4- ندای قابل اعتماد باشید.

هنگام برقراری ارتباط با افراد خود ، جریان اطلاعات را هدفمند و مداوم نگه داشته وبه اشتراک بگذارید که چگونه تغییرات فعلی بر کسب و کار تأثیر می گذارد و بفهید که این برای کارمندان چه معنی دارد. با پرداختن به اینکه چه تغییراتی به طور مستقیم بر آنان تأثیر می گذارد ، چه تغییراتی اعمال شده است و چه گام هایی در نتیجه این اعمال پیش می رود و در نتیجه باعث تقویت فرهنگ «به عنوان یک شایستگی» می شود.

ارتباط کتبی ، رسانه های بصری ، خواه یک ویدیو کوتاه باشد و هم از طریق ارتباط بهنگام و در زمان واقعی ، در ارائه دانش در مورد ویروس یا هر پدیده دیگر  و چگونگی حمایت شرکت از نیروی کار ضروری است. مدیر عامل شرکت با ضبط یک پیام کوتاه ویدئویی که همه آنرا می توانن مشاهده کنند ، وزن قابل توجهی در ارتباط با افراد ایجادخواهد کرد. حتی می توان با یک ایمیل عمومی به همراه خانواده مدیر برای ارتباط برقرار کردن با همه ذینفعان اصلی خود ، از جمله کارمندانشان ، به اشتراک گذاشت.

5. فرهنگ دفتر مجازی

بچه ها با داشتن مشکلات خود در خانه ، جدیدترین موارد اضافی به فضای کاری مجازی هستند. مدیران سازمانی كه حضور كودكان را در هنگام برگزاری جلسات عادی می كنند ، به ناهارهای مجازی كه یك كارمند می تواند حیوانات خانگی و كودكان خود را به نمایش بگذارد ، هنگام خوردن ناهار با هم ، راه درستی را پیش می برند. از قهوه مجازی و ساعتهای شاد گرفته تا کارمندانی که عکسهای کودک خود را ارسال می کنند و از مردم می خواهند تصاویر خود را با هر یک از کارمندان به اشتراک بگذارند ، شرکت ها اهمیت ارتباط و فعالیت های اجتماعی را برای پشتیبانی از کارکنان در جهت حفظ سلامت و عاطفی شان خوب تشخیص داده اند .

6. گزینه های مناسب برای خانه

همه افراد یک دفتر آماده در خانه ندارند. از آنجا که حرکت برای کار در خانه برای بسیاری از افراد یک شبه اتفاق افتاده است ، برخی سازمان ها برای ترغیب کارکنان برای تبدیل فضایی در خانه خود به یک دفتر کارآمد از راه دور ، برنامه بازپرداخت هزینه ها را اجرا کردند.

در این مسیر آنها قبل از سفارش موارد خاص مورد نیاز کار در خانه ، با تیم های منابع انسانی مشورت کرده تا طرحی مناسب با نیازهای افراد و شرکت باشد.

7. تعریف انتظارات تیم

به عنوان بخشی از جلسات مجازی ، تیم ها باید ارزش های مشترک و مورد نیاز خود را تعریف کنند. اینکه چقدر شما به طور جداگانه و یا به عنوان یک عضو تیم خود را از آنها می دانید و با آنها زندگی می کنید ، موضوعی  معنی دار است. با بررسی اینكه هر یک از ارزشهای اصلی به چه معناست و چگونه آنها هر روز برای حمایت از فرهنگ و همترازی با استراتژی كسب و كار انجام می شود ، حالتهای عاطفی را كه می خواهید تجربه كنید در راس تفكر گروه قرار می دهد و به ساختن محیط های یکپارچه تر كمك می كند.

8. گپ های خنک کننده

ارتباط با همسالان ، همکاران و مدیران به یک موضوع گرم در دنیای عدم اطمینان و هرج و مرج تبدیل شده است. تماس معنادار با همکاران ، خواه از طریق جلسات و یا با مراجعه به یکی از موارد مشابه ، بستری را فراهم می کند تا این مکالمه چیزی فراتر از کار باشد. مدیران از کارمندان می پرسند که چگونه در سطح شخصی کار ها را انجام می دهند ، و نیز بررسی می کنند که محیط فعلی آنها چگونه برای انجام وظایف و مسئولیت های خود از آنها پشتیبانی می کند. از طریق این  بحث ، مدیران می توانند خدمات بهداشتی و درمانی را به عنوان فرصتی برای پشتیبانی بیشتر کارکنان قرار دهند.

9. سلامت روان را در اولویت قرار دهید

دوری اجتماعی ، بسته شدن مرزها و گرفتار شدن در هراس می تواند سلامت روان و رفاه هر کسی را به وضعیت بدی در آورد. در میان خطر اصلی کرونا ویروس ، پاسخ ترس انسان در حال حاضر برای بسیاری از مردم روبرو شدن با آن است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که سازمان ها برنامه های کمک به کارمندان ، برنامه های بهداشت روان را برجسته کرده و جلسات آموزش وآگاهی را در نظر بگیرند. با بیش از 2000 تمرین رایگان ذهن آگاهی ، کارکنان می توانند برای یافتن آرامش به راهنمایی های ساده و عملی دسترسی پیدا کنند.

www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *