نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:39 ق.ظ

انجمن روانشناسی کسب و کار

دیدگاه ما

دیدگاه ما به طور گسترده ای به موضوع ارتقاء و تعالی حرفه ای وایجاد جامعه ای حرفه ای در روانشناسی کسب و کار شناخته می باشد ،  که با توسعه برنامه های آگاهانه تحقیقاتی ، و پیکره دانش و روش هایی که  درگیرشدن افراد را در بهبود عملکرد شغلی و کیفیت زندگی کاری شان حمایت می کند .

چه می کنیم؟

ما رویدادهایی را  بصورت (کنفرانس ،  اعطای جوایز ، آموزش ، انجام گفتگو ) برگزار می کنیم ،

اعتبار بخشی به دوره های مربوط به دانشگاه ،

انتشار مقاله و کتاب ،

 ایجاد یک گروه LinkedIn ،

 ایجاد شبکه های محلی و پشتیبانی با سایر انجمن ها.

را انجام می دهیم.

ما همچنین یک برنامه صدور گواهینامه روانشناسی کسب و کار ارائه می دهیم تا مسیری را برای دستیابی به روانشناس کسب و کار حرفه ای با گواهینامه معتبر فراهم کند.

برای چه کسی کار می کنیم؟

کسانی که به روانشناسی در محل کار علاقه دارند و به آن احترام می گذارند ، خواه یک روانشناس حرفه ای باشد و خواه دانشجویی دانشگاهی در این زمینه. یک متخصص منابع انسانی و آموزش و یا یک مدیر اجرایی یا مدیرعامل که علاقه مند است که به روانشناسی کسب و کار آگاهی یابد و بفهمد چگونه توانایی خود را برای هدایت و درگیر کردن دیگران  در امور بکار بندد .

گواهی روانشناسی تجارت

مجوز روانشناسی کسب و کار ABP مسیری را برای اعضای ABP فراهم می کند که بتوانند با اثبات تجربه ، تخصص و مهارتهای خود در زمینه روانشناسی حوزه های کاری به وضعیت “روانشناس تجاری” برسند.

سطح صدور گواهینامه

سه سطح صدور گواهینامه وجود دارد. دانشیار روانشناس تجارت ، روانشناس ارشد تجارت و عضو انجمن روانشناسی تجارت. این موارد با هماهنگی دانشگاه انجام می شود.

https://theabp.org.uk

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *