نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 10:46 ق.ظ

موسسه کهنسالی جمعیت آکسفورد

Oxford Institute of Population Ageing Logo

موسسه پیری جمعیت آکسفورد در سال 1998 تأسیس شد. بر اساس الگوی  مرکز جمعیت ایالات متحده ، این موسسه با کمک هزینه ای توسط مؤسسه ملی بهداشت (موسسه ملی سالمندی ) تأسیس شد تا نخستین مرکز جمعیتی انگلستان در زمینه جمعیت شناسی و اقتصاد تأسیس شود. این وضعیت در سال 2001 به مؤسسه رسید.

هدف ما تحقیق در مورد پیامدهای تغییر جمعیت است. ما یک گروه چند رشته ای هستیم که جمعیت شناسی به عنوان مرکز اصلی مطالعات ماست و به هر چهار بخش دانشگاه پیوند می خورد. محققان ما در آفریقا ، آمریکای لاتین ، آسیا و اروپا فعالیت می کنند .دکتر جورج لسون مدیر این مرکز  میگوید:

“چالش های پیری واقعاً  یک موضوع چند رشته ای است ، نیاز به  توجه به رویکردهای دوره زندگی و به رسمیت شناختن تغییرات گسترده ساختار سنی که در آن اتفاق می افتد بسیار با اهمیت است. به عنوان مثال پیشرفت های چشمگیر در امور سلامتی ، با افزایش سن باعث افزایش میزان سلامت می شود. خانواده ها و جوامع برای تعادل مراقبت با سایر مسئولیت ها با فشار بیشتری روبرو خواهند شد. بهره وری و موفقیت اقتصادی کشورها به طور روزافزونی با کارگران مسن گره خورده است.  زندگی با سلامت و رفاه ، زندگی طولانی مدت را به ارمغان می آورد.  و متناسب با نیازهای متغیر مردم با افزایش سن  ، محیط های شهری مناسب طراحی شده مورد نیاز است .

از آنجایی که دولت ها در سراسر جهان نسبت به چالش ها و فرصت های جمعیت پیر در حال بیدار شدن هستند ، نیاز به تحقیقات قوی برای اطلاع رسانی به توسعه سیاستها هیچگاه  از زمان فعلی حادتر نبوده است. وسعت و عمق تحقیقات انجام شده توسط همکاران در موسسه – غالباً با همکاری با همکاران شبکه های تحقیقاتی جهانی ما – به همان اندازه که تأثیرگذار است ، برای رفع این چالش ها طراحی شده چشمگیر است.”

www.ageing.ox.ac.uk

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *