نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 11:31 ق.ظ

جامعه مديريت دانش ، سنگاپور

 این جامعه مجموعه ای از سازمان های غیرانتفاعی برای رهبری و خدمت به متخصصان مدیریت دانش (KM) در سنگاپور ، از طریق دسترسی به منابع مدیریت دانش است. اینها شامل تخصص های دانشگاهی و متخصص ، از طریق بحث و گفتگو حضوری و آنلاین ، سمینارها ، کارگاه ها و همایش ها می باشد. اعضا امکان دسترسی رایگان یا تخفیف از چنین رویدادهایی را دارند.

هدف، واقعگرایانه

جامعه برای ارتقاء مدیریت دانش در بین سازمان هایی که به دنبال دستیابی به دانش بیشتر هستند ، برای آمادگی بیشتر آینده وجود دارد. حمایت از سازمان های عضو شامل آمادگی مدیریت دانش ، آموزش و آموزش و ارتقاء جوامع و شبکه های دانش در سنگاپور و در سطح جهان است.

زمینه

در ابتدا با نام جامعه مدیریت اطلاعات و دانش (iKMS) ، ما به عنوان یک دانش شروع شد

گروه مورد علاقه مدیریت (KM) در اواخر سال 1999 ، که به طور مرتب در مورد KM در سنگاپور ملاقات و بحث می کرد. تا سال 2000 ، علاقه به حدی رشد کرده بود که کمیته موسس به ریاست دکتر سلیمان هوامده تصمیم به ثبت جامعه گرفت. در ژانویه 2001 ، iKMS رسماً متولد شد.

ما اکنون به عنوان انجمن مدیریت دانش (KMS) تغییر نام داده ایم ، ما همچنان چشم اندازهای فراگیر و متمرکز بر پزشکان را دنبال می کنیم که در تحقیقات صورت می گیرد. ما پزشکان ، محققان و ارائه دهندگان تجارت را از طریق نشریات ، کارگاه ها ، همایش ها و سیستم عامل های آنلاین مانند وبینارها و جلسات آنلاین شبکه جهانی گرد هم می آوریم.

رسمی شدن شبکه جهانی مدیریت دانش (KMGN) در سال 2015 منجر به افتتاح هفته جهانی یادگیری (2016) در دانشگاه فناوری نانیانگ شد که کارشناسان برجسته مدیریت دانش از کشورهای مختلف شریک را گرد هم آورده است. امروز ما یک شبکه جهانی از 12 کشور تشکیل داده ایم (با اندونزی ، آفریقای جنوبی و اسرائیل آخرین کسانی که به شبکه ما پیوستند)

جوایز

از آغاز تا به امروز آن را به یک ماتریس ارزیابی پیچیده تبدیل شده است ، و به دنبال یک سازمان در یک دیدگاه کل نگر از آمادگی او برای یک شرکت دانش است. در حالی که ما دارای MIKE و KM ISO هستیم ، KRO به هدف دیگری خدمت می کند ، نه اینکه جایزه بلکه گزارش مشورتی در مورد نقاط قوت و حوزه های توجه باشد که سازمان ها باید برای ارتقاء آمادگی دانش خود در تحول و دیجیتالی شدن همیشه در حال تغییر ، مورد بررسی قرار دهند. اقلیم. KRO KMS را روی نقشه قرار داده است ، تا به امروز ما KRO را به سازمان هایی در روسیه ، مالزی ، اندونزی ، هند ، سنگاپور و در سال 2019 تایلند اعطا کرده ایم.

KMS EXCO پرشور و محور ما همچنان به دنبال و توسعه پیوندها با سایر سازمان های مدیریت دانش در سطح جهان است تا ارزش پیشنهادی آن را به اعضا ارتقا بخشد.

http://www.ikms.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *