نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 4:47 ق.ظ

اتحاد ….اتحادیه…..اعتقاد ….اقدام ……

European Commission – Press release Whistleblower protection ...

دوکشور آلمان و فرانسه کمک به اتحادیه را تصویب کردند.

بر اساس گزارش یورو نیوز فرانسه و آلمان اعلام كردند كه از ایجاد پیوندبین اعضای اتحادیه اروپا برای یک کمک 500 میلیارد یورویی برای رونق اقتصاد اروپا حمایت می كنند ، اقتصادی كه به شدت از بیماری همه گیر COVID-19 ضربه خورده و ضعیف شده است.

این دو رهبر که در یک کنفرانس مطبوعاتی ویدئویی از پیشنهاد خود رونمایی کردند ، گفتند که کار زیادی هنوز “برای جمع کردن همه کشورهای عضو” لازم است. زیرا پیش بینی می شود این اقدام اعتراضاتی را در چندین کشور عضو از جمله هلند و دانمارک ایجاد کند.

صدراعظم اتریش ، سباستین کورز پیش از این اعلام کرده بود که موقعیت وی و چندین کشور عضو که به طور جمعی با نام Frugal Four “شناخته می شوند” بدون تغییر باقی می ماند ، اعلام کرد که این پیشنهاد با مقاومت جدی روبرو خواهد شد.

مبلغ ۵۰۰ میلیارد یورو صندوق بازیابی پیشنهادی ، باعث می شود کمیسیون اروپا در بازارهایی  پولهایی را در آن بازار ها که ماکرون “یک گام بزرگ به جلو” توصیف می کند ، جمع کند.پولی که توسط کمیسیون اتحادیه اروپایی جمع آوری شده است “بصورت هدفمند” برای حمایت از بخش ها و مناطقی که خصوصاً تحت تأثیر این بیماری قرار دارند ، استفاده می شود. برای بعضی ها این پرسش است که ؛

    “اوراق قرضه” چیست و چگونه می توانند به احیای اقتصاد اتحادیه اروپا کمک کنند؟

ماکرون و مرکل تأکید کردند که 27 کشور عضو باید با این پیشنهاد موافقت کنند و هنوز کارهای زیادی باید انجام شود ، از جمله نحوه بازپرداخت بدهی کشور ها به کمیسیون.

آنها در بیانیه ای گفتند: “بحران فعلی را نمی توان با هر بحرانی در تاریخ اتحادیه اروپا مقایسه کرد.”

“از آنجا که جوامع و اقتصادهای ما به آرامی راه خود را از میان محدودیت های شدید اخیر پیدا می کنند ، ما همچنان با عدم قطعیت های خارق العاده روبرو می شویم. هدف ما مشخص است: در اروپا همه با هم با این بحران روبرو خواهیم شد و علاوه بر آن ما از آن قوی تر بیرون خواهیم آمد.” .

کمیسیون از پیشنهاد با رئیس جمهور اورسولا فن استقبال کرده است و گفته است که “دامنه و اندازه چالش اقتصادی که اروپا با آن روبرو است را تصدیق می کند ، و به نحوی حدی و درست بر لزوم کار بر روی یک راه حل با استفاده از بودجه اروپا را در هسته اصلی فعالیت های خود قرار می دهد. وی افزود: “این در راستای پیشنهادی است كه كمسیون در حال كار بر روی آن است ، همچنین نظر همه كشورهای عضو و پارلمان اروپا را در نظر خواهد گرفت.”

چه چیزی در برنامه احیای فرانسوی-آلمان وجود دارد؟

برنامه بهبودیوضعیت اقتصادی که توسط پاریس و برلین مورد حمایت قرار گرفته است و هدف از این کار را تقویت “حاکمیت استراتژیک اتحادیه اروپا در بخش بهداشت” از طریق تقویت ظرفیت تحقیق و توسعه اروپا در زمینه واکسن ها و روش های درمانی و همچنین ایجاد امکانات پزشکی است.

همچنین این اتحادیه سیاست های هماهنگی خرید را برای واکسن ها و درمان های آینده پیش بینی می کند. ایجاد “کارگروه بهداشت” در اتحادیه اروپا برای تهیه برنامه های پیشگیری و واکنش ملی در برابر همه گیری های آتی نیز از جمله برنامه های آتی است .  هماهنگی در نحوه برداشت و استفاده از داده های بهداشتی در محور اصلی کار ها قرار دارد. فرانسه و آلمان همچنین می خواهند سرعت بخشیدن به دیجیتالی شدن این بلوک و آرمانهای زیست محیطی آن را تسریع کنند.

تاریخ: ۹۹-۲-۳۱
عنوان صفحه: خبر ۴۱
عنوان مطلب: اتحاد …اتحادیه …..اعتقاد…..اقدام
مرجع:  
نهیه کننده :  
تایید کننده :  

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *