نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 2:24 ب.ظ

50 کارگزار تبادل فناوری در طرح جهش تجارت فناوری شبکه فن‌بازار ملی ایران

https://techmart.ir/files/?mode=view&fcode=WH0GX8JQB3EUHAA5G0TAV8IEHID2SQ2HW8OC1W4Z

تاریخ انتشار: ۲۸-اردیبهشت-۱۳۹۹

منبع خبر: شبکه فن‌بازار ملی ایران

شبکه فن‌بازار ملی ایران به منظور افزایش مبادلات فناورانه که به تبع آن افزایش تولید خواهد بود، طرح جهش تجارت فناوری را پیش می‌برد. این شبکه با دارا بودن 50 کارگزار تجارت فناوری در سطح کشور اقدام به توسعه بازار فناوری می‌نماید. شبکه فن‌بازار ملی ایران به منظور افزایش مبادلات فناورانه که به تبع آن افزایش تولید خواهد بود، طرح جهش تجارت فناوری را پیش می‌برد. این شبکه با دارا بودن 50 کارگزار تجارت فناوری در سطح کشور اقدام به توسعه بازار فناوری می‌نماید.
به نقل از محمدصالح خالقی، دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران، طرح مذکور شامل بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه (بازاریابی داخلی و بین‌المللی)، سرمایه‌گذاری بر روی استارت‌آپ‌ها، اختراعات و طرح‌های فناورانه و نیز رفع نیاز فناورانه صنایع می‌باشد، که این همرسانی‌ها توسط کارگزان تجارت فناوری انجام می‌شود. خالقی در ادامه افزود این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود و عرضه‌کنندگان و متقاضیان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور با مراجعه به یکی از دفاتر فن‌بازارهای منطقه‌ای یا تخصصی و یا مراجعه مستقیم به کارگزاران تجارت فناوری می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند. فهرست کارگزاران مورد تایید شبکه فن‌بازار ملی ایران در سامانه Techmart.ir قابل مشاهده است.
لازم به ذکر است شبکه فن‌بازار ملی ایران بر اساس نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را عهده‌دار می‌باشد.

تاریخ: ۹۹-۲-۳۰
عنوان صفحه: خبر ۳۳
عنوان مطلب: طرح جهش تجارت فناوری
مرجع: سایت معاونت فناوری ریاست جمهوری
نهیه کننده :  
تایید کننده :  

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *