نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 8:42 ق.ظ

معرفی سامانه توانمندیها و اعلام نیازمندی های ایران

این سایت تحت پوشش وزارت صنعت ، معدن و تجارت فعالیت می نماید.

http://www.tavaniran.ir/o/samt-theme/images/custom/logo.png

این سامانه براساس جزء (1) بند الف ماده (4) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، مصوب 1398/2/15 جهت معرفی توانمندیهای داخلی (کالا و خدمات) راه اندازی گردیده است.این سامانه به دنبال ایجاد فرصت برای داخلی سازی نیازهای وارداتی کشور می باشد.

تذکر: فهرست توانمندیهای تولیدی و خدماتی کشور مندرج در پرتال وزارت صنعت و معدن و تجارت (www.mimit.gov.ir/tavanmandi) تا راه اندازی کامل این سامانه معتبر و قابل استناد خواهد بود.

در بخش راهنمای این سایت می خوانیم که:

تعاریف اولیه:

کالا: محصولی که فرآیند مصرف آن از فرآیند تولیدش قابل تفکیک است و مالکیت آن می‌تواند از یک شخص به شخص دیگری منتقل شود.

خدمت: محصولی که فرآیند مصرف آن از فرآیند تولید یا ایجاد آن قابل تفکیک نباشد، شامل انواع تغییرات سفارشی و خاص که به درخواست مشتری در وضعیت، شکل، موقعیت و مکان اشیاء یا اشخاص صورت پذیرد و شامل انواع خدمات مشاوره، آموزشی و درمانی یا انواع پیمانکاری از جمله پیمانکاری احداث، پیمانکاری ترابری، پیمانکاری تعمیر، نگهداری یا بهره‌برداری می‌شود.

محصول داخلی: عبارت از کالای تولیدشده یا خدمتی که با طراحی متخصصان ایرانی یا به طریق مهندسی معکوس یا انتقال دانش فنی و فناوری آن به‌منظور ایجاد ارزش افزوده در داخل کشور انجام می‌شود.

ثبت نام نماینده بنگاه

کاربران با استفاده از این بخش امکان ثبت نام در سامانه را خواهند داشت. برای این مورد، با انتخاب گزینه «ثبت نام» از صفحه اصلی وارد بخش ثبت نام خواهند شد. بخش اول «اطلاعات شخصی» شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی شماره همراه، آدرس رایانامه نام کاربری(همان کد ملی)، رمز عبور و تکرار آن است.

پس از موفقیت آمیز بودن ثبت اطلاعات، یک کد فعالسازی به شماره همراه وارد شده ارسال می شود که در بخش بعد باید با استفاده از آن حساب کاربری خویش را فعال نماید.دقت نمایید کد فعالسازی به شماره هایی که پیامک های تبلیغاتی آن غیر فعال شده است ارسال نمی شود، لذا قبل از اقدام به ثبت نام نسبت به فعالسازی پیامک های تبلیغاتی اقدام نمایید. شکل های زیر مراحل ثبت نام تا فعالسازی حساب کاربری را نمایش می دهد.

صفحه ثبت نام

    نام و نام خانوادگی شهروندان باید کامل و با حروف فارسی باشد، چرا که این نام با کد ملی مطابقت داده خواهد شد.

    کد ملی به عنوان نام کاربری شما در سامانه خواهد بود و باید دقیق وارد شود.

    آدرس ایمیل باید از دامنه های ثبت شده داخل کشور باشد. همچنین باید دقیق باشد، چرا که در صورت فراموشی کلمه عبور، پیوند بازنشانی به همان آدرس ارسال خواهد شد.

    شماره همراه با فرمت *******-09 خواهد بود، این شماره حتما باید با کد ملی مالک آن مطابقت کند و حتما باید پیامک های تبلیغاتی آن فعال باشد.در غیر این صورت با خطای ثبت نام مواجه خواهید شد

    اطلاعات کاربری سامانه هنگام ورود به سامانه مورد نیاز خواهد بود.نام کاربری همان کد ملی شماست.

    جهت افزایش امنیت حساب کاربری، رمز عبور را ساده انتخاب ننمایید. حتما از کاراکترهای بزرگ و کوچک و عدد استفاده نماید

    در صورت ناخوانا بودن کد امنیتی captcha گزینه «تغییر» را انتخاب نمایید تا تصویر تغییر نماید.

    پس از انتخاب گزینه «تایید» کد فعالسازی به شماره همراه شما ارسال خواهد شد و سامانه صفحه فعالسازی حساب کاربری را نمایش خواهد داد.

    در صورتی که به هر دلیل (قطعی ارتباط اینترنت، عدم دریافت کد فعالسازی، بستن صفحه فعالسازی حساب کاربری در مرورگر و …) امکان فعالسازی حساب کاربری را نداشتید، دوباره از قسمت «ثبت نام» اقدام نمایید. در این صورت اطلاعات کاربری شما اعم از کلمه عبور همان اطلاعات انتخابی در بار اول ثبت نام خواهد بود.

تاریخ: ۹۹-۲-۳۰
عنوان صفحه: خبر ۳۵
عنوان مطلب: معرفی سامانه توانمندیها و اعلام نیازمندی های ایران
مرجع: http://www.tavaniran.ir
نهیه کننده :  
تایید کننده :  

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *